torsdag 24 februari 2011

Snart slutar det

Fick veta igår att jag har 6 veckor kvar på utbildningen. Dom har ändrat en hel del.
Man kunde få förlängt upp till ett år. Men nu är det slut med sötebrödsdagarn (ehee). Jag ligger väl inte bäst till. Men jag ligger inte sämst till heller. Så nu får jag ligga i så jag hinner klart! Det är både skrämmande och ganska skönt.

Jag vaknade med huvudvärk och täpp näsa. Det börjar bli ett allmäntillstånd. Kylan sitter i. Alla är extra trötta, glåmiga och sura. Jag påverkas otroligt negativt. Orkar knappt tänka. Lätt zombiefierad. Som tur är så har min fina vän Peder bjudit mig på basket ikväll. Mingel och match. Ska bli riktigt härligt roligt med ett avbrott från soffliggandet. Så kasnke man kan få promota Roller derbyn lite? You never know!

Nä...mer kaff!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar