lördag 26 februari 2011

Basket och mingel

Arg och frustrerad för att jag inte lyckades med min uppkörning igår gav jag mig av till Pontushallen. Där träffade jag Fina vännen Peder och hans kollegor. Det blev middag med mingel i b-hallen. Sen en trevlig basketmatch. LF rockade brallorna av Örebro. Efter det gav vi oss av hem till bishops. Det var väldigt roligt. Mysiga vänner och en massa kärlek flödade. Bettan min ängel skjutsade hem mig. Givetvis blev det glass på Statoil. Jiiises, jag MÅSTE sluta äta glass om nätterna.
Idag vaknade jag sju. Rätt seg i huvudet tog jag ut Dexter på promenad. Sen bäddade jag ner mig igen. Sov till 12. Hur skönt som helst. Jag tog med mig barnen på stan. Det köptes skor till Jullet, godis till Måns och sen fikade vi på Take Away. men seriöst. fyfasen vad illa man luktade sen. TAs har tammetusan INGEN ventilation. URK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar