söndag 20 februari 2011

Efter festen

Joråsåatte... Festen är avklarad. Efter några hektiskt veckor fick vi äntligen skörda frukten. Festen blev lyckad! Det kom så många fler än vi räknade med. Vi är ju iofs det roligaste som hänt i Luleå på årtionden. Så det är klart vi drar folk! Vår dj Sara var grym. Spelade hur bra musik som helst. Sen hade vi ju Slideshow som rockade röven av publiken. Det var verkligen hur kul som helst. Efter festen kom ju en liten efterfest. Men jag var så sjukt trött. Så det var med tvång jag stannade på den. Hemma var jag klockan fem. Söndagen tillbringades mest i soffan. Men jag fick även en skön promenad i solen. Min älskade Jenny har ju varit här. Helgen gick alldeles för fort. Jag vill ju att hon ska stanna längre. Men jag fick säga hejdå igår kväll. För idag är det ju svetsens dag igen.

Jenny I love you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar