onsdag 19 januari 2011

Tadaaaa

Kära lilla blogg. Jag har inte orkat skriva. Flera gånger loggar jag in. Sen skyndar jag vidare. Klockan är 05,36. Jag sippar starkt kaff för att kicka igång. Sen blir det svets hela dagen. Och det går rätt bra nu. men när man skriver eller säger att det går bra. Så börjar det genast gå dåligt. Så jag tar tillbaks att det gick bra. Ok?

Däremot så går det bra för föreningen. Efter vårt bout för snart två veckor sedan så har vi fått nya tjejer. De brinner för derbyn efter en stund på skrillorna. Två har redan hunnit beställa egna. Och ikväll ska vi ha medlemsmöte i mitt trånga hem. Vi blir förhoppningsvis runt 20 deltagare på mötet. Men vi är ju fler än så i föreningen. Helt galet roligt. Anna blev alldeles paff när hon kom till träningen i tisdags. Detta har vi skapat. Och det är en väldigt skön känsla.

Jag har även lyckats gå på crossfit. De kör ett pass på Onsdagar. Tyvärrr var det fullbokat. Men de har tryckt in ett extrapass som jag lyckades knipa plats på. Nu får man ju boka online. Så det gäller att vara på!

Well dax att sippa i sig kaffet nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar