torsdag 20 januari 2011

En härlig natt

På kursen är det så jäkla kul. Jag körde upp i stigande genombränning på 3 mm plåt igår. Fick till det bra. Så det var befriande. Sen kom mor och hämtade mig. Vi åkte och handlade. Sen hem fort som tusan och lagade käk. Sprang runt med dammsugaren för att få bort det mesta av katthår och smulor. Erica, min söta granne kom ner. Hon började fejja i mitt kök. Hur bra som helst. Jag ska börja göra så. Småstäda när hon kommer. För hon sätter igång direkt. Sötnöten! Iag så intogs mitt hem av 15 glada rollergirls. Igår var det nämligen medlemsmöte i min soffa. Vi har det ju rätt litet. Det var givande iaf. Det mesta handlade om Fundraisingen vi ska ha den 19 februari. Men vi är ändå rätt sent ute. Som vanligt!

Nu är klockan snart 6. Jag blir hemma idag. Måns har ont i ryggen. Har gjort sig illa på Gympan. Så vi får ta det lungt. Jag kanske lyckas tvätta undan den gigantiska högen i vårt badrum?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar