söndag 2 januari 2011

DANG!

Jag vaknade 04,40. Skönt att ligga o dra sig i 20. Nu sitter man här. Efter en julvecka med magsjuka och längtar till Lernia. Så skönt att få göra något igen. Känns som att jag inte varit där på en evighet. Ska bli skoj att träffa alla. Några har ju slutat också. Så då kommer det väl nya.
Igår var en bra dag. Vi hade en grym träning på skatehallen. Underbart att få åka på ett härligt golv. Sen åkte vi till hälsans hus. Måns fick klättra lite. Det var ju tur att jag kom ihåg alla knutar och säkerheten. P och P var där och tittade på med sina små troll. Dom verkade lite hispiga när Måns var 10 meter upp i luften. Ja sen åkte vi hem. Micke lagade en smarrig middag. Sen 19.00 infann jag mig på helex. Tränade crossfit med Peter och gänget. TUNGT och alldeles, alldeles underbart! Jag ville kräkas blod. Men det var förlösande. Jag FÅR inte strunta i träningen. Jag blir en sur gammal olycklig soffpotatis. Och jag ÄR inte sån. Jag behöver tillfredsställa min kropp med träning. Så jag ska inte skippa den mer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar