lördag 29 januari 2011

All work and no play. Makes Teresa a dull girl!

Japps.Lördagar är jobbdagar. Eller kvällar iaf! Veckorna är 7-16 på skolan. Träning Måndag,onsdag, torsdag och söndag. Jag orkar inget mer. Ringer aldrig mina vänner. De jag ringer är Paula och Jenny. Jag är såååå tråkig. Fredagar vill jag äta gott. Dricka gott. Se en bra film och somna i soffan. Lördagar tillbringas hemma helst. Städdag. För sen är det jobbet. Det är roligt men jobbigt. Helst vill jag ju vara ledig. Men det bra är att jag får träffa folk. Människor jag gillar. Min kontakt med omvärlden. Det jobbiga är alla fulla människor.Vissa är ju helt galna!
Söndagar. Då vill jag göra något. Så imorgon ska vi till Bodens badhus och plaska. Det ska bli skoj. Sen blir det middag...antagligen på Bishops. Man måste ju smaka på det nya i menyerna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar