torsdag 2 december 2010

Tigsvets

Halabalooooo
Jag har absolut inget vettigt att skriva om. Men hur ofta har jag det?
Skolan var trevlig. C är ledig hela veckan. Hoppas hon har det helt underbart.
Vi har haft Roger i Måndags och idag. Bra att få ha teori med honom. Han är som ett levande uppslagsverk. Jag svetsar tig rör mot plåt, under-upp nu. Går sisådär. Jag hade hoppats att det kulle vara klart idag. Men det får bli imorgon.
Hade packat träningsgrejerna. Var påväg till Helex när jag istället handlade och åkte hem. Så dumt. Men jag hade tänkt fixa middag. Så skulle det bli så förbajjat sent. Så...träningen fick stå bi. Nu har jag naturligtvis dåligt samvete.
Min näsa värker. Som en finne på insidan. Har just haft det. Och nu är den tillbaks. Förbannat vad ont det gör.
Ska kanske hoppa isäng? Klockan är 21,55... tragiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar