söndag 5 december 2010

Full fräs

Ja det blev ju lite snabb helg.
Lördagen var först lugn. Jag fick sova ut. jorde nog inte så mycket alls på dagen. Började jobba 17. Då var det full fräs. Julfesternas tid. Väldigt intressant. Tynge fyllla i allmänt. De som ej brukar vara ute var ut. Sen var det hockey. Ett gäng fulla finnar syod o skrålade vid baren. Jag tänkte mest...dö,dö,dö. Som tur var så gick dom. Annars hade jag fått göra något åt det.

Söndagen. Upp kvart i nio. Trött så jag mådde illa. Iväg till Hälsans hus. Tränade med tjejerna. Otroligt tungt golv att åka på. Så där blir vi inte kvar. Men vi fick lite publig. Och ett mission. Så det kändes gött. Väl hemma så blev det en dusch. Sen iväg till Julmarknaden på Hägnan. Julia fick nya vantar. Måns en julgris från Konst i Sunderbyn. Sen hem och äta. O sen åkte jag och Måns till Hälsans hus. Han fick klättra och jag fick mitt greencard. Så nu får vi åka dit bäst vi vill. Jag säkrar. Han klättrar. Behöver bara införskaffa utrustningen.

Nu är klockan 05,41. Jag sippar kaff och ska till skolan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar