söndag 26 december 2010

Annandag Jul

Söndag med andra ord.

Julafton var trevlig men ganska intensiv. Jag tomtade på två andra ställen.
Ett var ju samma som ifjol. sen fick jag ett till uppdrag. Det var roligt! Ena tjejen blev hemskt störd på tomten. Hon trodde nog att jag var full, eller gick på speed. För hon såg så jäkla irriterad ut. Nåja de fick sina klappar.
Sen var jag ju tomte hos syrran. Fick min lilla mormor att skratta. Det var roligt. Med tanke på att jag och mormor inte riktigt funkat ihop tidigare. Nu var hon iaf väldigt rolig. Och det kändes riktigt bra. Barnen blev glada över sina julklappar. Jag och min älskling med. Ja, det blev nog alla!
Väl hemma så hände det inte mycket. Vi byggde lego och myste på i soffan.

Juldagen var sjukt seg. TCM rockar iaf. Vi såg ett gäng bra gamla godingar.
Men annars var det bara segt, segt, segt. Så idag känns det skönt att få åka o träna.
Sen hoppas jag ju att mina syskon hör av sig o vill göra något. Annars blir det väl segt igen.

MEN det blir nog hemmagjord pasta till middag. Pasta o ett glas rött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar