måndag 13 december 2010

Jädra Måndag

Trött och frusen. Ja det var ruggarns jobbigt att kliva upp imorses. Sen iväg till skolan. Jag vill bara gnälla. Är så less på att gå dendär vägen från bussen till skolan. URK! Jag tror jag ska börja byta till femman inne i stan. Ja sen då? Teorin? Det tar ju ett tag innan skallen vaknar. Och Ritningslära är rätt...besvärligt. Men som tur är så jobbar jag och Cajsa ihop. Disskuterar enheldel. Så faktiskt. Helt jäkla blåst är jag inte! Efter lunchen skulle jag ut o svetsa. Det gick ju skitdåligt. Otroligt segt. Så blir jag irriterad och förbannad. Sen går det ju ännu sämre.
Tur att det finns ett gäng galningar att tjorva med. Bråkiga o stökiga småpojkar som är supersöta. Men kan driva en till vansinne. Äsch. Dagen har varit riktigt pissig i svetsväg. Men när jag kom hem hade jag ett paket här. Min älskade vän har stickat en underbart fin mössa till mig. Jag blev så glad. Jenny du är bäst.
Jag ska sova nu. Imorron ska jag och Anna promota vår kalender i radio. 8,10 ska vi vara där. För på Lördag börjar vi sälja den i Smedjan. KOM O KÖP!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar