måndag 20 december 2010

Dan före dan före dan före doppare....

05,39 Har hunnit få på mig kläder, pratat telefon, varit ute med hunden och fått i mig två mackor. Sitter och sippar på kaffet med grusiga ögon. Det är en tung period på året. ATt hoppa upp klockan fem är ingen hit. Jag ifrågasätter mig själv ganska ofta nu. VARFÖR lyckas jag aldrig ta det där förbenade körkortet? Kommer jag någonsin göra det? Jag undrar faktiskt...
Igår kom min sötnos Kalle och hämtade mig. Vi tog en fika med mitt hjärta på mat&prat. Sen åkte vi hem till oss. Jag fick en så fin pumla av honom i julklapp. En han köpte i Miami. Den kommer få en bra plats i granen.




Sen när kallen åkte så slog jag och Måns in julklappar. Finfina paket blev det. Men jag var tvungen att hasta på Coop och hämta sista julklappen. Så vi plockade upp Julia och hennes söta vänner. De hade haft avslutning. Hon fick sina betyg. Japp. Min dotter är 14 och får betyg. Jag är lite förvånad själv!
Alla klappar klara. Nu ska jag bara lyckas få tid att fixa lammet och resten av maten. En grej per kväll?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar