lördag 20 november 2010

Saturday once again

Idag har jag fått äran att jobba på Vitre. Ska bli kanonskoj. Måste bara få tummen ur och göra mig i ordning. Jag är ledig ikväll. Men fantasin är på noll. Vad ska vi hitta på? Kanske bara storbaka hela dagen? Småkakor och grejer. Ganska så skoj. Jag är lite sugen. Jag är ävem sugen på att tömma hela lägenheten och bara måla om, skaffa nya möbler och garderober. Sätta upp hyllor. Organisera. Vi är så galet slarviga. Ibland när jag kommer hem till mina vänner så känns det som att de är så vuxna. Allt är så organiserat och ordentligt. Jag kan känna mig som ett barn som hälsar på hos vuxna.
Vi har det trångt. Grejer överallt. Hahaha. Det värsta är att jag är så medveten om det. Men jag ORKAR inte organisera. Planerna finns. Men Thats it. SUCK! Kan jag skylla på barnen? Att de är slarviga och lata? Men det är väl vårat fel?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar