onsdag 24 november 2010

Äntligen

När jag kommer hem efter skolan är jag trött. Så trött att mat känns otroligt jobbigt att laga. Sen vill jag ligga i soffan helst. Idag var det samma visa. Slängde dock med gott humör ihop en kycklinggryta. Den var het och god. SEN rasade jag ihop i soffan. Julia åkte till stallet med fantan o Fanny. Måns kom hem från badet. Jag såg Boardwalk empire. Micke kom hem. Jag tog en kall promenad med Dexter. Det ÄR kallt som tusan. Väl hemma blev det Soa. Sen vika tvätt medans micke faktiskt skruvade upp hyllan i hallen. Så nu är hallen mycket roligare att vistas i. Finns mycket mer plats. Skönt.
Nu ska jag springa genom duschen. Sen paniksomna...så jag orkar upp o svetsa tig. Jag ska även lyckas plåga mina fina kursare. Det är ju det viktigaste.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar