torsdag 25 november 2010

Iskallt

Ja det är isandes kyla ute. Det gör det inte lättare att ta sig iväg på morgnarna. Sängen är aldrig så skön som nu. Men här sitter jag iaf redo för en härlig svetsarfredag. Körde upp på tig pb igår. Gick bra. Idag är det pf. Så lugn o fin. Allt kommer gå som smort.
Igår lagade Julia middag. En jättegod ugnspannkaka. Det är fantastiskt härligt när hon lagar man. Duktig är hon också. Och det löser mycket på torsdagar. Vi slipper stressa så. Måns klättrade sista gången igår. Och jag tog första säkringslektionen. Så jag fick säkra tre grabbar som klättrade. Riktigt skoj. Jag ska dit på söndag också. Sen är det ju bara att inhandla klättringsgrejerna. Och skaffa kort på hälsans hus. Så vi kan åka dit och låta honom ta sig uppåt.
Ikväll blir det mys. Jag orkar inget annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar