tisdag 24 januari 2012

Ooops, det blev Tisdag

Kort summering av de två oskrivna dagarna.

Söndag: Pite havsbad o plaska med barnen. Ja, jag åkte toaletten. Sen hem. Slänga i sig mat och gå på träning. Ja. Jag var trött efteråt.


Måndag: Sov förlänge. Drog till helex och paniktränade. Åt Sushi o sen iväg till jobbet.


Tisdag: Idag alltså. Vaknade åtta... har just avnjutit frukost. Ikväll smiter jag iväg nån timme för träning med grrrrlsen i hallen. Så det blir att släpa med sig tunga väskan idag. Men det är det ju helt klart värt!

Så glömde jag ju. I söndags gick jag med i Viktväktarna online. Jag behöver verkligen det. Räkna points och bli sporrad. Är helnöjd över mitt beslut! Så det kommer säkert skrivas om det enheldel. Nu ska jag avnjuta kaffet.

2 kommentarer:

  1. Härligt! Har du några frågor eller behöver tips och pepp så finns jag här. Jag är Guldmedlem sedan flera år (med uppehåll för graviditet).

    SvaraRadera
  2. Karin Fasen vad bra. Jag kommer säkert behöva ditt stöd;)

    SvaraRadera