måndag 16 januari 2012

Första Natten på sista veckan.

Min sista nattvecka. 29:de Januari ändras mitt schema. Jag börjar gå dagtid.
Vad innebär då detta? Jo, jag slipper ha svårt att sova på dagarna. Jag kan träna med laget och alla helger lediga. Det negativa? Mindre klirr i kassan. Och alltid tidiga morgnar. Jag jobbar iofs hellre dag än treskift. För treskift är tung skit.
Inatt var det iaf rätt lugnt på jobbet. Det är ju på gott o ont. För jag var jättetrött. När man är så trött så är det bättre att ha massor att göra. För då känner man inte efter så förbannat. Men väl hemma kände jag mig så pigg. La mig i sängen o somnade direkt. Haha... Såklart vaknade jag 11. Ruggigt kissnödig. Jätte irriterande. För jag kunde inte somna om. Nu har jag tvättat mina kalla fötter och ska försöka somna en stund innan middag o träning och nattjobb.

2 kommentarer:

  1. mmmm
    nattjobb verkar svinjobbigt
    jag jobbar kväll genom att hålla i träningarna - fast det är dåligt betalt... ah ah ah

    SvaraRadera
  2. Hahaha ja...fast du får ju betalt i kääärlek o tacksamhet:D

    SvaraRadera