tisdag 10 januari 2012

Alltså detta med blogg

Jag vette sjutton varför jag har den. Men ibland är det gött att skriva ner saker. Oftast är det ju så sjukt ointressant för alla andra. Vem bryr sig om mig liksom? Mina träningsresultat? Mina matvanor? Vad jag har på mig? Vem som gör vad? Näe... jag är ingen bloggare. Men... nu ska jag iaf hålla igång denna. Mest för min egen skull. Jag lägger aldrig ut länkar om den. Så jag bryr mig inte om någon läser.

Idag har jag iaf tagit mig till Helex. Jag snackade med Peter. Fick nytt program, så jag kan komma tbx. Jag ska få upp låset. Bygga upp rygg, mage och lår. Jag ska satsa nu. Träningen är det roligaste jag vet. Idag var det sjukt förlösande att få svettas och utmana mig själv. I lööööv träning! Hela jag blir lycklig. Det bästa sättet att motarbeta Januari!

1 kommentar:

  1. Jag läser och tycker det är JÄTTEINTRESSANT ;p

    SvaraRadera