torsdag 7 oktober 2010

Svetshandskar...jojo!

Igår kom min älskling och hämtade mig på Lernia. Vi åkte hem. Jag gick ut med Dexter. Det stormade galet. Väl hemma igen så fick jag ligga i soffan med ett glas vin. Hjärtat lagade maten och fixade. Hur mysigt som helst. Såg femte Sons of Anarchyavsnittet också. Sen värmde jag vetesäcken och la mig. Somnade som ett litet lamm med värme om min ömma nacke. Jag lyckades ju knappt svetsa igår. Nacken gjorde så jäkla ont. Ska få kolla upp den 22 oktober. Men dessförinnan får jag massage. Massage och vila. Peter sa att jag även var tvungen att dricka 8 cl konjak innan läggdax. Bra meducin.

Idag har det gått bättre på svetsfronten. Riktigt skoj. Ska skramla fram lite plåtar bara. Det är slut på 10 mm. Så man får rota i skrotet.

1 kommentar:

  1. Dåligt med plåtar men snart kommer det en barnvagn som du kan gå loss på ;)
    Vad mysigt att bli lite ompysslad, micke han e go han <3

    SvaraRadera