onsdag 13 oktober 2010

Men hurr försjutton

Det snöar. Att vakna fem på morgonen och upptäcka att det snöar är inte det roligaste som finns.Snart kommer jag inte reagera lika hårt. Men nu...nu är det jobbiga tider. Så klär man på sig och tar en kort kissis med Dexter. Han är lika motvillig han.
Jag vill ha en stor fjällräver dunjacka i vinter. Jag vill inte frysa. Inhandling skall ske!

Torsdag redan. Veckorna rusar. Igår fick vi sluta lite tidigare. Jag åkte och tränade. Vilket var jättejobbigt. Mina muskler är borta. Jag har fått börja om. Peter tar knäcken på mig. Men jag är otroligt glad att han finns. Annars hade jag ätit godis i soffan istället. Jag åkte hem med min underbara man. La mig i badet. Sen blev det två avsnitt av Boardwalk Emipre. En underbart bra serie. Under tiden lagade micke ungersk Gulash. Så jäkla gott. Ja...sen somnade jag i soffan till Family guy. Jag är rätt tråkig om kvällarna.

Men nu ska jag fortsätta njuta av mitt kaff. Innan bussen tar mig till skolan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar