lördag 9 oktober 2010

fredag, lördag... rock och roll

Jag hade en jättebra fredag. Ja, förutom att Dexter blev dålig.
Men det blev en kanontrevlig middag med Peder och hans kollegor.
Basketen var en blast. Så härligt roligt det är. Full fart och ett jäkla röj på planen. De hade premiärnerver. Men det är bra. Då presterar man gott. Efter basketen gick vi på goa gamla bishops. Mötte upp Erica o Oliver. Hamnade på All Star igen. Drack milkshakes från sjunde himlen. Gick till Olivers. Dansade och drack vatten.

Idag har vi segat mest. Jag tog mig in till stan. Shoppade kläder åt min son som växer så det knakar. Sen blev det pizzabak. Erica och Oliver kom ner och käkade.
Egentligen skulle vi ju ätit och umgåtts med Em och roffe. Men vi kunde inte lämna Dexter ensam hemma. Så det blev soffläge och film. Tyvär en besvikelse på filmfronten.
Crazy heart... alldeles för seg.

Nu vill jag sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar