torsdag 31 mars 2011

Så konstigt

Idag åkte Julia och Dexter till Stockholm. Hon ska vara på Prao i Värmland i två veckor. Sen blir hon en vecka till i Stockholm. Och sedan ska vi ner och hämta henne. TRE VECKOR blir hon borta. Dexter också. Så det är tomt hemma. Känns konstigt. Men jag tror hon kommer älska det.
Måns och jag har varit hemma idag. Han hade jätteont i magen och var blek. Så vi jar sett The last airbender. Jag tycker inte alls att den var så dålig. Det är ju förtusan en barnfilm. Sen har jag städat vårat sovrum. Jag har tagit fram alla böcker som legat under sängen. Det var så sjukt mycket. Micke är en äkta bokmal. För mig går det mer i vågor. Men han slukar bokstavligen böcker. Sen hamnar de tyvärr under sängen. Vi ska sätta upp hyllor så de inte ligger o skräpar. Jaa...jag får ta och fortsätta städa nudå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar