torsdag 10 mars 2011

Dag 3

Det har gått mycket lättare idag. Till kaffet och sockret imorses så fick jag även äta en rostad macka. Ja, utan någonting på såklart. Lunchen bestod av två kokta ägg, sallad o skinka. Middagen...haha den var fruktansvärd. Broccoli med en tomat. Till efterrätt en banan. Banan har aldrig smakat så gott. Jag gav mig på derbyträning ikväll. Men oj så matt jag blev. Orkade inte ett smack. Så nää...det blir att ta det lugnt. Jag är i ketos nu. Känner munnen smakar sådär kemiskt. Bara jag inte luktar fruktansvärt.

Haha jag la ju in en bild på min middag på facebook. OJ, vad folk reagerade.
Jag vet mycket väl att det är en dum diet. Jag vet att man oftast går upp i vikt direkt efter. Men jag ville verkligen testa. Utmana mig själv! Så nu gör jag det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar