onsdag 23 mars 2011

Ojsan då

Jag har ju inte uppdaterat på ett tag. Dieten är slut. Jag är glad. gick ner några kilon. Och känner mig sjukt nöjd att veta att jag aldrig ska göra om den. Jag har gått över till att svetsa MMA igen. Genombränning faktiskt. Och det är riktigt roligt. Men visst är det svårt att hålla lugnet när pinnen fastnar. Och man måste fogbereda med Plasman. Rätt tidskrävande moment. Men det är ju så det är. Ingen kommer förbereda för mig ute på arbeten. Där är det bara att ha tålamod helt enkelt.

Snart går vi in i April. Det märks inte minst på vädret. Soliga vackra plusdagar. Ljust när man vaknar vid femtiden. Jag har tyvärr börjat vakna 04,40. DET är mindre skoj. Snart gör jag iordning cykeln. Befrielse att slippa bussen!

1 kommentar:

  1. När blir du klar svetsare? Det är så himla coolt! Då kan du svetsa stringben till mig=)

    SvaraRadera