måndag 20 februari 2012

Tisdag

Mina skrillor borde komma idag. Längt!. Hjulen är beställda. Så de borde komma typ på en vecka. Längt! Men vad hjälper det när man blir helt spärrad på träningarna? Freshmeatsen är grymma. Dom gör enorma framsteg. Jag älskar´t. Jag däremot... Babysteps. Hoppas att jag inte har dessa spärrar på torsdag. Hur ska jag ta mig förbi? Jag kommer inte kunna spela i Malmö annars... Och det är ju förjävligt.
I Söndags så brottade jag ner Tiny Tourettes efter träningen. Hon blev ju vansinnig för att jag vann såklart. Så hon skulle ha revenge igår. Det är en jävligt ettrig brud. Stark och alldeles underbar. Bäst av tre var det som gällde. Jag vann. MOHAHAHAAA. Men det är bara en tidsfråga innan jag ligger där. Då kommer hon inte vara nådig.

Jag älskar inte att kliva upp i ottan o åka o jobba. Grymmetrött masar man sig ut till grannen som jag åker med. Idag kom inte grannen. Han sover antagligen som en bäbis. Vilket han gott kan göra. Tyvärr leder det till att jag blir strandad i hemmet. Nu ska jag ju få annan skjuts. Men det tar ett bra tag innan bilen körs fram. SNART har jag mitt eget körkort. Ska bli skönt att slippa vara beroende av andra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar