torsdag 16 februari 2012

Läs mig

http://m.examiner.com/roller-derby-in-harrisburg/if-derby-were-easy

Igår läste jag denna artikel. Det är som att hon klivit in i mig och tagit mina känslor. Skrivit ner dom åt mig. Så att jag kunde reda ut det. En stor sten föll. Jag känner lusten igen. När jag läst klart så grät jag en skvätt. Kunde liksom inte hjälpa det. Jag ska släppa prestationsångesten nu. Jag ska fixa detta. Jag är en jävligt bra roller girl. Träningen gör ju bara att jag blir bättre o bättre! Jag tränar med de bästa brudar som finns. Vi kan gå hur långt som helst!

I LOVE ROLLER DERBY

Dock har jag skadat min arm. I söndags överansträngde jag den på ett styrkepass. Så nu kan den inte böjas. Har galet ont. Ja...så har mina älsklingar gått sönder. Så jag har precis köpt ett par nya skates. Ska beställa hjul innan Malmö. Så jag kan vara med o kötta!

2 kommentarer:

  1. Det känns som om peppen är på väg tillbaka! And we like it! Jag behöver träna tacklingar med dig för så fort du tacklar mig så flyger jag som en vante...

    Jag är ledsen för armen. Jag känner mig skyldig eftersom jag körde passet och det var jag som pressade er att ta ut er. Jag hoppas verkligen att den blir bra snart. <3

    SvaraRadera
  2. Åh Karin. Vi ska öva! Armen är mitt eget fel. Det var roligt. Men jag var ju så tjurig så jag får skämmas. Man får stå sitt kast när man klantar sig:)
    <3

    SvaraRadera