lördag 29 oktober 2011

Working girl

Upp med tuppen och iväg. Jag har världens bästa Kollega som plockar upp mig vid husknuten. När mitt körkort dyker upp ska jag köra henne lika mycket. Vi var bara tre på jobbet. Så jag hade rätt fullt upp. Det var iofs bra. För då fick jag mixtra med roboten själv. Men annars har det strulat en hel del. Imorgon jobbar jag ju mycket kortare. Bara till ett. Sen bränner jag iväg till Pontushallen. Northland basket spelar mot Kvarnby. Det är rosa matchen. I halftime så ska Luleå Roller derby visa några jams. PEPP! Så jag har precis klippt sönder en rosa t-shirt. Skrivit Badass babuska och #13 på den. Upptäckte sedan att tröjan var ut o in. Men det får duga nu! Snart är det bedtime. Glöm inte att ställa om klockan. WOHOOO jag får sova en timme lääängre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar