fredag 28 oktober 2011

Fredagslugnet

Upp med tuppen. Var på utvecklingssamtal med sonen. Åh vad massor med bra saker hans fantastiska lärare sa. Han är verkligen en gullklimp. En kvinna skrev på facebook att man får de barn man behöver/förtjänar. Detta var när jag skrev Fyfan för tonåringar. Men jag tycker nog att det var underligt skrivet. Jag har de bästa ungar som finns. Visst bråkar vi ibland. Men det är sunt. Ingen kan väl gå igenom hela livet utan ett gräl? och är det så att man får de barn man förtjänar. Då har jag och micke verkligen förtjänat det bästa! Jag har från det ena till det andra kört LCHF sen i måndags. Varit trött och febrig. Vet ej om det beror på kosten. Nu väger jag 83 kilo. Jag vet att det är vätska som försvinner. Men det känns gött iaf. Men igår på träningen höll jag nog på att tuppa av. Vi hade så sjukt skoj. Och vi var grymt många. Kondisen är verkligen på noll. Det ska jag jobba på. Att det är första veckan med lchf gjorde väl inte saken bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar