torsdag 11 augusti 2011

Sommarslut och jobblängt

Hej bloggen. Ska man försöka få lite ordning på detta? Eller lägga ner helt?
Hur som. Sommaren kan man ju säga är över. Men den har varit fantastisk!
Jag har jobbat på Ferruform. Med de allra bästa. Så bra killar och gubbar. Roliga och snälla. Jag hoppas verkligen att jag får vara kvar. På måndag börjar vi efter fyra veckors semester. Sen har jag fått en månad till. Men men...det KAN ju bli längre.
På semestern åkte vi ner till Stockholm. Hade en underbar vecka med min fantastiska familj. Hade ju lätt kunnat stanna en vecka till. Väl hemma så har jag stressat järnet. Tränat och jobbat. I Fredags så var det Scrimmage. Egentligen skulle Stockholm komma och möta oss i en bout. Men det tycks som att Pridefestivalen fick dom på andra tankar. Tyvärr. Så vi fick skramla ihop ett lag. Två underbaringar från Sthlm. Tre älsklingar från Umeå, och fyra världsbästa från vårat eget lag. Dom vann. Men spela roll. Det var sjukt skoj. Joe Rout från Sthlm kom dessutom upp och dömde. Grymt bra!
Jag jobbade dock torsdagen och lördagen. Så jag har varit helt knäckt.
Sen har ju min underbara dotter fyllt 15. Puch dakota...jupp...hon fick en finfin puch dakota. Jag är lätt avis. Det ska bara bytas kopplingsvajer. Sen kan hon brumma iväg. Min lillgumma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar