lördag 9 januari 2010

Of to work

Klockan är fem i halv sju. Jag ska ta bussen halv åtta. Ikväll blir det bishopsjobb.
Hela denna lördag har gått åt till att slappa. jag börjar känna frustration av detta. Men det har varit så satans kallt. Vi skulle bada med ungarna i Boden. Men det var -30 ute. Kunde ju inte åka dit o låta bilen stå kall. Så det har inte hänt speciellt mycket. Jo, jag har ju tränat. Och var hos Carina i Fredags. Fick hjälpa henne med en ansiktsbehandling. Så nu ska jag träna träna och träna även på det. Fotvården kommer bli intressant. Med tanke på min fotskräck. Det är bara att övervinna helt enkelt.

Jag längtar till på Måndag. Min älskade syster och hennes familj kommer upp en vecka. ÅH vad jag ska tugga på Y!

1 kommentar:

  1. Ansiktsbehandling och fotvård. Låter som att de är på andra än dig själv? Vad är detta? Ny karriär?

    Kram Jenni

    SvaraRadera