fredag 1 januari 2010

Gott nytt år

Vi tog det lungt i nyårsfirandet. J och T kom med Trollet och käkade.
Sen åkte dom. T jobbade ju natt. Vi slappade mest i soffan. Måns kämpade tappert men tillslut hoppade han isäng. Så jag, Julia och hennes kompis gick ner och kollade på raketerna. Micke stannade hemma med Dexter. Tjaaa....sen glodde vi mer på tv o hoppade isäng. VÄLDIGT skönt. Det skönaste var att vakna upp och känna sig fräsch. Ofta har jag ångest första januari. Men inte nu. Nu känns det gött. Granen har jag kastat ut. Så nu kan man andas här igen. Jag Vill alltid ha ut den 1 januari. Men denna gång ville jag helst ha ut den igår. Men jag fick helt enkelt bita ihop.

Vi köpte en Fatboy igår. En svart glansig fatboy. Den ser lite porrig ut.
Men skön är den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar