måndag 12 december 2011

Sjuk

Jag är frustrerad igen. Mår inte alls bra. Har feber och jobbigt i luftvägarna. Munherpes, småsnuvig. Så jag jobbar inte. MEN det känns som att jag egentligen skulle kunnat jobba. För när jag ligger i soffan o degar så känns det ok. Men är jag uppe o gör grejer blir jag helt knäckt. Jag får dåligt samvete. Sista veckan på stödaxel. Sen blir det måleri o justering. Vilket är jättebra. Varför drabbas jag av dåligt samvete? Jag är ju sjuk?

Fick för övrigt en jumpsuit av micke. Älskar den. Bor i den. Till Mickes stora förtret. Han hatar dom. Jag har lovat att inte ha den ute på stan. Men inne är den på 24/7.

Ikväll är det julfest på blackis. Ska masa mig dit med Måns o Jullet. Känns lite sådär va. Men för Måns skull....

Gbg väntar på fredag. Ska bli grymt. Om jag hinner bli frisk.

1 kommentar: