måndag 12 september 2011

TRÄNINGSVÄRK DELUXE

Hahahahaaaa jag har så fantastiskt ont i benen o rumpan. Och det känns underbart att knappt kunna gå. Visst är det galet? Men sån är jag. När man verkligen känner att man gjort något. Det ska bli spännande att träna ikväll. Och efter min insikt igår så känns det mycket bättre!
Jag jobbar förmiddag i veckan. Jobbigt att ta sig upp. Men skönt att vara hemma innan 15. Nu lagas det middag och ungarna läser läxa. Måns ska läsa i 20minuter varje dag. Men han är ju rätt disträ. Så läxan glöms rätt ofta. Nu har han iaf tvingast läsa en annan bok. Harry Potter blev det. Han tjurade först. Men jag tror han kommer gilla det i längden.
Jag ska packa ihop badkläder, gympakläder och se till att han inte glömmer läxa. Sen är det två föräldramöten i veckan. Tur att jag jobbar fm som sagt.
Det tråkiga i kråksången är att det regnar oavbrutet. Jag börjar bli rätt jäkla less

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar