söndag 10 april 2011

En skön söndag

Jag ska börja med lördag. Vi hade en skön dag med laget. Grejen var att vi skulle bonda. För det har kommit rätt många nya tjejer i laget. Tyvärr så var det inte så många av de nya som medverkade. Men vi hade det jättemysigt iallafall. Först var det bowling på Tuna. Riktigt roligt.. endel var bättre o endel sämre. Men alla var på samma våglängd. Sen tog vi oss till Palma och käkade pizza. Men jag måste säga att pizzan inte alls var så god som alla säger. Jag tycker faktiskt den var rätt kass. Men det var mysigt att sitta och surra. Efter ätningen blev det Golfgarden. Vilket ställe alltså! Jag har aldrig varit där. Men det var superskoj att köra mångkamp. Tre lag var vi. I mitt lag var vi en mindre. Så vi hade Dolores De Sade som en Molgam. Hon var ju givetvis den som fick bäst poäng av oss alla. När vi lekt klart där så drog vi hem till Rickard (Tess kille) på Kallkällan. Han var inte hemma. Så vi bänkade oss i hans mysiga etta o kollade på Whip it. Käkade snacks och mådde rätt illa av svullet. Sen skjutsade Saga hem mig. Jag sov som ett litet lyckligt lamm.

Idag blev det kaffe och croissanter till frukost. Smaskig söndagsfrulle. Sen iväg på träning. Det är hemskt irriterande med killet i luftvägarna. Jag glömde medicinen. Vid ansträngning så börjar jag hosta. Men det är alltid skönt att rulla.

Jag saknar Julia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar