tisdag 24 augusti 2010

Första skolveckan

Efter en tung och superrolig helg. Med både begravning och ett fantastiskt bröllop som avslutade sommaren, så började skolan. Och som många andra föräldrar måste jag säga att det känns skönt. Ordningen är återställd. In med rutinerna. I Like it.
Sen kommer man kräkas över detta också. Och längta efter den sköna semestern.
Men det är då det.

Vi fotade en massa igår. Det är nämligen så att vi ska trycka en kalender. En rollergirl kalender. Jojo. Hoppas korten blev bra. Det kommer bli så galet coolt.


Tränade inne för första gången på flera månader. Det var så GRYMT tungt. Men väldigt roligt. Jag slirade dock när jag skulle tackla Maria. Drog i backen med en rejäl smäll. Huvudet fick sig en törn. Jag säger bara att det är tur man har skydd.
Lite öm i baken blev jag också. Galet galet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar