lördag 26 december 2009

Men tänka sig

Jag kan inte hålla mig borta. Har ju lagt ner bloggandet. Men efter en längre vila gör jag ett tappert försök igen. Det är annandag Jul. Vi är lata och tjocka.
Men Julen har varit till belåtenhet. Lyckliga barn. Nöjd man och vit kall vinter. Ja det är gött. Imorgon ska vi dessutom hem till J&T på middag. Härligt trevligt.

Vad har hänt under denna vila då? Inte mycket....inte mycket alls. Man tänker ibland att OJ DET ska jag ju blogga om. Men sen...sen försvinner det helt.
Jag ska iaf försöka göra detta oftare. Så kanske jag inte glömmer. För jag har världens sämsta minne.

Hur kommer 2010 se ut? Jag hoppas på en bra träningsvår. För hösten har varit seg. Jag har strulat med dålig rygg. Förkylningar och elände. Men i Januari ska jag lägga ribban! Tungt och intensivt ska det vara...(jag ska inte visa bloggen för nån jag känner)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar